Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2012 18:07 - Откровение
Автор: rbdria Категория: Поезия   
Прочетен: 567 Коментари: 1 Гласове:
0



 Откровение

 

Ти не знаеш колко усилия ми костваше да ти призная любовта си.

Беше трудно решение, изпълнено с притеснение.

Гледаш ме с несигурност. Изпълнен си със съмнения към изповедта ми.

Дистанцираш се от мен. Не говориш за този ден.

Втрещено сърцето ми иска да спре да тупти.

То бе откровено. С теб толкова искрено.

 

Припев1

Отклика ти бе нехайство. Дори не трепна.

Способна съм пустинята да прекося,

за да ти докажа моите чувства. Удивителни са.

Моретата се отдръпват с почит, с възхищение.

Пред чистосърдечните ми думи звездите се прекланят.

Те го виждат, усещат вълнението,

което се появява, когато за теб мисля.

 

Образа ти е заключен в съзнанието ми и аз го пазя.

Моето съкровище. Като най-ценното го браня.

Споделих тайните на своята душа.

Бях открита. Бях толкова честна.

 

Припев

 

Нека Бог ме съди. Ако те мамя да ме съди.

Ти си най-скъпото ми.

 

Ще стана птица. Ще полетя. Небитието ще обиколя.

Късче вселена ще откъсна за теб. За теб летя.

 

Припев2

Отклика ти бе нехайство. Дори не трепна.

Песента ми, посветена на теб, превърна се в химн на любовта.

В мен чувствата необятни са.

Пред искрената ми обич слънцето се просълзява.

Никой не дръзва, не посмява, че те обожавам да оспорва.

Небето не може да побере великолепието на моето съкровено откровение.


По музиката на

F.T.Island-Severely

(13.02.2012)






Тагове:   откровение,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. rbdria - Коментирайте дори да не са добри ...
20.05.2012 23:11
Коментирайте дори да не са добри отзивите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rbdria
Категория: Поезия
Прочетен: 24972
Постинги: 15
Коментари: 20
Гласове: 289
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930